Translate

luni, 5 august 2013

REVIEW: Produse Balea

Buna! Astazi, pe facebook am dat de o pagina destinata produselor Balea si mai exact aceasta: https://www.facebook.com/PareriDespreProduseBalea ,care ne indeamna pe cele/cei care am testat produsele lor sa ne spunem parerile despre acestea. Si am zis de ce nu?! Eu am destul de multe produse Balea, cu greu rezist tentatiei cand vad un magazin DM, mai ales ca in Bucuresti se gasesc foarte multe magazine, nu stiu exact cate sunt la numar, insa eu am "colindat" 6 magazine DM. Sa incepem! :)

Sampon mango + aloe vera

Este un sampon obisnuit, are 300ml, pretul a fost undeva 7-8 lei, miroase foooarte bine, face spuma. Nu este primul sampon de la ei pe care-l incerc, am mai avut 2 si cu toate m-am inteles bine. Daca nu aveti probleme cu parul (matreata,cadere excesiva,par degradat) care sa necesite o ingrijire mai speciala, chiar se merita sa folositi sampoanele lor.

Crema de maini cu aroma de mango

Da, esti din aceeasi gama cu samponul, are 100ml, a costat 5 lei daca retin eu bine si miroase atat de bine incat imi vine s-o mananc!!! Este foarte hidratanta, are o consistenta ceva mai densa decat alte creme de maini pe care le-am incercat, este aproape untoasa, insa intra repede-n piele si raman cu niste maini catifelate si extrem de parfumate. Love it!

Sampon uscat trend it up

De ceva timp ma tenta sa incerc un sampon uscat, am vazut ca la fetele din strainatate este un must-have si folosesc aceste sampoane uscate cu regularitate asa ca n-am stat pe ganduri cand am vazut acest tub de sampon pe raft si in secunda urmatoare se afla in cosul meu cu produse. Sincer? Nu ma dau in vant dupa el, am auzit fete lamentandu-se ca se consuma in 2-3 utilizari. Ei bine, eu l-am folosit de aproximativ 7-10 ori si inca mai am un sfert din tub, cantitatea e destul de generoasa zic eu, 200ml, ptr ca trebuie aplicat cu masura,altfel te trezesti cu, cojite-n tot parul. In ciuda faptului ca are aplicatorul foarte practic, ca cel al unui fixativ, nu ma atrage asa tare, il folosesc doar ca sa-l termin. In general il aplic seara cand ies la plimbare prin cartier si cand ajung acasa ma spal pe cap. Nu mi se pare ca ar face o treaba asa buna, absoarbe putin sebumul, insa nu e mare diferenta, pot cu siguranta sa-l scot din rutina mea. Nu as mai incerca alte sampoane uscate, mi-am facut "damblaua" si-am incercat unul dar clar nu-s ptr mine. Pretul a fost 10-12 lei, undeva pe aici.

Spuma de par extra power mousse

Eu o am in varianta mini, de 50ml si este perfecta ptr calatorii!! Chiar ptr asta am luat-o si eu, sa nu ma car cu un tub mare dupa mine. Imi place, am avut una si in varianta mare de ei insa aceea era pe rosu si mi-a placut si ea. Eu in general am o "pretentie" de la spuma/fixativ: sa nu lipeasca firele de par! Iar aceasta spuma indeplineste conditia. Nu sunt absurda sa vreau sa tina coafura o zi intreaga ptr ca aici conteaza f tare si firul de par dar coafura mea dureaza ore bune cand folosesc spuma de la Balea..dar nu 24h cum specifica ei pe ambalaj, asta e ptr "luat" ochii :). Concluzionand, sunt multimita de ea! Plus ca incape perfect in bagajul meu ptr mare! :)

Spray pentru protectie termica

Eu folosesc caldura artificiala (placa,ondulator,perie rotativa,uscator) de maxim 5-10 ori pe an si atunci obligatoriu folosesc o protectie termica. Aceasta protejeaza parul de maxim 200 grade ( ceea ce e foarte bine din punctul meu de vedere, nu trebuie sa folosim temperaturi mai ridicate pe parul nostru..si asa 200 e destul de multicel, eu cand folosesc placa o setez la 180 grade.) Revenind la subiectul nostru, sticluta are 200ml, o cantitate generoasa as spune si un pret acceptabil de 10ron. Un lucru care-mi place tare mult este aplicatorul. Desi nu are un capac pt siguranta, are un mecanism care permite blocarea aplicatorului, astfel produsul nu curge daca este tinut in geanta (am sa va las o poza sa vedeti despre ce e vorba). Ca o preferinta persoanala, e perfect ptr zilele de plaja, il aplicam pe par si ne protejeaza de caldura soarelui :)


Balsam de buze sweet wonderland
 


Este un balsam de buze accesibil (5 lei), transparent pe buze, hidratant, cu aroma de ciocolata. Fetele care iubesc ciocolata (cum e si cazul meu!) vor adora acest balsam, miroase divin a ciocolata. Insa unele fete pot considera mirosul prea puternic, innecacios. Depinde de gusturile fiecareia, insa el hidrateaza decent buzele.


Crema coloranta 


Aici am avut o dezamagire, crema are numai 2 nuante, aceasta pe care o am eu "naturell" si una mai inchisa insa nu exista testere care sa ne permita sa vedem nuantele reale asa ca eu am luat cea mai deschisa nuanta care nu este deloc deschisa, este potrivita pt un ten mediu. Desi o am de 3 luni, nu am folosit-o niciodata ptr ca e muuult prea inchisa ptr mine. Pozele nu arata adevarata nuanta din cauza luminii, in realitate e mai inchisa. Sunt curioasa de cealalta nuanta, probabil trebuie sa locuiesti in Brazilia sa o poti folosii :)


Demachiant bifazic

Un demachiant excelent care scoata si ultimul firicel de mascara! Singurul minus este acela ca se separa foarte repede solutia de ulei.

Lotiune de corp Hawaii Pineapple

Miroase DIVIN! Are un miros intens de ananas, cu greu ma abtin sa nu o gust :)) Are o textura lejera, foarte lichida, usor apoasa as spune, insa mie-mi place tare mult, mai am 2-3 utilizari si e gata! Din pacate e editie limitata, ca foarte multe produse Balea, insa ei scot periodic arome noi si interesante asa ca don't worry! :) Atentie, nu as recomanda-o fetelor cu pielea uscata, nu ar face fata. 

Deodorante (vanilie, cocos, limeta, papaya)

Deodorantele astea sunt un esec total! Pe mine m-au atras aromele, ambalajele viu colorate, insa produsul in sine este oribil. Mirosul este innecacios, atat de puternic incat parca simti chimicalele-n aer si trebuie neaparat sa deschizi geamul dupa ce folosesti un astfel de deodorant altfel ti se va face greata. Initial eu am avut aromele cu vanilie, papaya si cocos si am crezut ca am ales eu arome prea intense si am zic sa mai incerc unul cu lime, poate e mai fresh :). Acelasi dezastru, miros ieftin si agasant, a ajuns direct la gunoi. Sa nu mai zic ca atunci cand foloseam un deodorant d'asta, transpiram in aceeasi masura cum transpiram ca si cand nu foloseam deodorant. Cea mai mare dezamagire de la Balea, fara dubii! Nu mai am tubuletele sa le pozez,insa am sa pun o poza de pe net sa va faceti o mica idee in cazul in care nu le stiti.
Pupici fetelor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu